Walmark patří k nejvýznamnějším

29. leden 2007 | Město

Třinec (r) - Přední odborníci z oblasti marketingu, reklamy a odborných médií ocenili značku Walmark. Původní česká značka Walmark musela před porotou sestavenou z předních českých i zahraničních osobností v oblasti brandingu (označování) obhájit svoji pozici v konkurenci jmen světoznámých značek. Porota vybírala do exkluzivní skupiny 100 značek České republiky roku 2006 z více než 2 000 hodnocených brandů (značek). Při své volbě měla na paměti definici stanovenou organizací Superbrands, která říká, že superznačka si vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým zákazníkům výrazné emocionální či hmotné výhody, které ať vědomě nebo podvědomě žádají, chtějí a oceňují. „Je to odměna pro všechny naše zaměstnance, kteří se snaží o maximální spokojenost všech našich zákazníků. Je to potvrzení toho, že naše reklamní kampaně byly přesně cílené a dobře přijaté. Je to pro nás povzbuzení do další práce a rovněž i závazkem, že i nadále zůstaneme značkou, která určuje trend, reprezentuje pevné hodnoty a překlenuje hranice,“ uvedla ředitelka marketingu Walmarku Alena Trtíková. Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet oblast brandingu, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje již několik let ve více než padesáti zemích světa. V České republice působí od roku 2004 a má podíl na zvýšeném zájmu o původní značky v tomto regionu.