Hluk (hučení) z Třineckých železáren

Téma založil/a: 23.11.2015 | Ken

Nemáte pocit, že po instalaci odprášení konvertorové ocelárny se do okolí šíří dost nepříjemný hluk (hukot až vibrace) způsobený obřími ventilátory, které vytváří tento nepříjemný hluk, který je slyšet i uvnitř domu při zavřených oknech a to tak nepříjemně, že se u toho nedá spát? Co s tím?

Údržbář Nejsem odborník na obří ventilátory, ale jak to hučení tak poslouchám, tak se mi zdá, že se ty ventilátory už točí z posledního a jsou nějaké vylágrované. Asi se šetří na údržbě, tak snad se to brzy rozjebe a bude konečně klid. A když se tam toho rozjebe víc, tak tím líp. 04.08.2018 / 18:31:47

fofo A už jste někdo napsali oficiální stížnost na město, nebo níže uvedenou adresu ? Nebo tu jen daremně kafráte jaka gorol v knajpje a mlátíte prázdnou slámu? 04.08.2018 / 15:57:35

"Třinec, město které nikdy nespí (protože se to v tom hluku nedá!" Pro Realistu 100 bodů !!!! "Třinec, město které nikdy nespí (protože se to v tom hluku nedááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!" 03.08.2018 / 13:03:01

Realista Město Třinec, když teď bude nově statutárním městem, by si mělo vytvořit nějaké příhodné logo, které jej bude nejlépe reprezentovat. Jak jsem dnes večer na zahradě zase slyšel tu nekonečnou "sirénu" z werku, tam mne napadl příhodný slogan: "Třinec, město které nikdy nespí (protože se to v tom hluku nedá!" 01.08.2018 / 20:42:17